Skocz do zawartości

Zainteresowani.pl - mikroblogowanie w całkiem odmienny sposób. Inspiracje każdego dnia...

- - - - -

Filologia niemiecka (Germanistyka)

3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ala0711

Bywalec

• Użytkownicy
  • Pip
  • 44 postów

Napisano 14 styczeń 2011 - 21:39

Od dłuższego czasu interesuję się językiem niemieckim. Jestem w 2 klasie technikum i po skończeniu szkoły chciałabym iść na studia na filologię niemiecką, lecz nie mam pojęcia jakie trzeba zdawać przedmioty na maturze, aby móc się tam dostać. No napewno niemiecki;p nie idzie mi z niemca źle bo mam same 4 i 5. Czy ktoś wie co trzeba zdać na maturze, aby się dostać?

Kasia R.

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećKobieta

dentysta Gliwice

#2 SzklanaDama

martwa panienka ze szkła

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2572 postów

Napisano 14 styczeń 2011 - 22:44

To zależy na jaką uczelnie się wybierasz. Najlepiej zajrzeć na stronę i tak sprawdzić. Najczęściej jest to język niemiecki rozszerzony, historia lub wos i jeszcze jakieś punkty dodatkowe za inny język.
"Prawda jest jak d*pa, każdy siedzi na swojej."
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 Keehl

positive thinking sucks

• Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 979 postów

Napisano 15 styczeń 2011 - 11:52

http://www.perspekty...4&zakl=uczelnie tutaj możesz sprawdzić wymagania poszczególnych uczelni.

Np. UJ chce 1. język niemiecki /x3/; 2. jeden przedmiot spośród: filozofia, historia, język angielski, język łaciński i kultura antyczna, język polski /x1,5/

a UAM (P lub R – język polski, język obcy nowożytny /pisemny i ustny/); uwaga: od kandydatów wymagana jest znajomość języka niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym.

Najczęściej będą chcieli polskiego, angielskiego i niemieckiego, w różnych wariantach.
Jeden jest kamień, jedno lekarstwo, jedno naczynie, jedna procedura i jedna postawa.

www.dolinabiotechnologiczna.pl

Kasia R.

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip