Karma dla haskiego

CargO

Nowicjusz
Dołączył
10 Grudzień 2005
Posty
272
Punkty reakcji
1
Od ponad roku jestem szczęśliwym posiadaczem haskiego. Chciałem go zacząć karmić karmą ale nie wiem jaką. Z tego co czytałem w internecie to dość dużo ludzi polecało sklep e-karma.pl Wszedłem tam i widzę że ceny mają niskie ale nie znam się na karmach i nie wiem którą wybrać może mi coś doradzicie?
 

backspace

Nowicjusz
Dołączył
8 Kwiecień 2010
Posty
683
Punkty reakcji
1
Ja swojemu daję taste of the wild, ale nie mam husky tylko kundelka :D Zajrzyj sobie tutaj jest artykuł o tym jak wybrać karmę dla swojego psa. Pamiętaj, że oprócz suchej karmy trzeba psu dawać domowe jedzenie. Szczególnie chyba takiemu dużemu.
 
M

margarita_3

Guest
backspace - zgadza się ;) Taste of the Wild to jedna z lepszych karm, a na tej stronce można zamówić dużą jej ilość i później długo nie trzeba się martwić tymi sprawami. Poza tym właśnie - przyda się różnorodność w żywieniu i nie można poprzestać tylko i wyłącznie na suchych karmach...
 

Jagoda_1

Nowicjusz
Dołączył
29 Grudzień 2010
Posty
33
Punkty reakcji
0
Miasto
Mazowsze
Chyba przede wszystkim powinieneś zwrócić uwagę w pierwszym rzędzie na to, żeby karma była przeznaczona dla dużych ras (ang. large breed) a dopiero w nastepnej kolejności na markę. Ja na przykład często zmieniam karmy, za każdym razem mieszając nową z poprzednią aby przyzwyczaić psa. Jest sporo różnorakich karm o dobrej jakości i rozsądnej cenie i jeśli tylko pominiesz te marketowe to taki Bosch czy choćby Morando albo inne na pewno będą dobre, wszystko zależy od możliwości finansowych. Ja nie daję psu w ogóle domowego jedzenia i ma sie w doskonałym zdrowiu i kondycji, przy suchej karmie pies musi zawsze mieć dostęp do dużej ilości świeżej wody, puszkami można urozmaicać dietę, przekąski natomiast wpływaja na bilans żywieniowy czyli: dajesz przekąseczkę, troszkę ograniczaj ilość karmy :)Choć akurat w przypadku huskiego, otyłość mu raczej nie grozi.
 

pozi

Nowicjusz