Skocz do zawartości

Zainteresowani.pl - mikroblogowanie w całkiem odmienny sposób. Inspiracje każdego dnia...

- - - - -

bieganie

19 odpowiedzi w tym temacie

#1 wodniczka

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • 26 postów

Napisano 23 maj 2010 - 16:02

No właśnie. Jestem zupełnie zielona w tym temacie.

Chciałabym zacząć biegać, ale nie mam pojęcia jak się do tego zabrać żeby było to zdrowe i prawidłowe.
W dodatku mam problem z kolanem, nie za wielki, ale dokuczliwy i bolący na tyle, że muszę zaczynać powoli i stopniowo przyzwyczajać nogę do nowego typu wysiłku (tak przynajmniej było z chodzeniem po zrobieniu sobie krzywdy :) ).

Nie mam konkretnych pytań, ponieważ nie wiem nawet o co pytać.
Po prostu proszę o rady.

Użytkownik wodniczka edytował ten post 23 maj 2010 - 16:04

przeznaczeniem Człowieka jest budować Świat, przeciwko światu

Kasia R.

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećKobieta

dentysta Gliwice

#2 MateuszI

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 26 maj 2010 - 14:29

To ja ci dam parę dobrych rad na początek:

Może tak odpowiednie buty. Nie mówię tutaj o nie wiadomo jakich drogich. Ale skoro masz problem z bólem to warto zainwestować i dobrać odpowiednie.
Miejsce biegania niech to będą jakieś ścieżki np po parku gdzie nie ma twardego betonowego lub asfaltowego podłoża. Po samej ziemi zdecydowanie lepiej na twoje nogi to wpłynie.
Zacznij od niewielkich dystansów np 2-3km połączone z chodzeniem tzn. zaczynasz idziesz szybkim marszem potem biegniesz i znowu idziesz. Aby od razu nie dostać zakwasów i się nie zniechęcić.
Weź jakąś koleżankę sobie lub kolegę to towarzystwa lub MP3
I miłego biegania

#3 luomo

Stały bywalec

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 192 postów

Napisano 17 czerwiec 2010 - 12:48

przede wszystkim wyjść z domu, a potem znaleźć fajne miejsce do biegania.
taki mały żarcik ;)