Taniec

kataryna

Po burzy ZAWSZE wschodzi Słońce! Nawet po najwięks
Dołączył
6 Grudzień 2005
Posty
6 512
Punkty reakcji
1
Wiek
32
Miasto
lepiej nie wiedzieć :P
Czy są tu miłośnicy tego jakże pięknego sportu? Nieważne, jakiego rodzaju, wypowiadajcie się, ile trenujecie, co się Wam w tym podoba, jakie macie plany. Może jakieś informacje o jakichś zawodach, występach?

Ja trenuję taniec nowoczesny od 2 lat, niedługo będziemy miały kolejny występ :)
 

hihra

// Żyjący paradoks //
Dołączył
26 Styczeń 2006
Posty
1 433
Punkty reakcji
0
Wiek
32
Miasto
// Kraków //
Dla mnie to nie jest sport :/
Aczkolwiek taniec jest moja pasja i hobby.Kocham taniec.
Niestety nie mam warunków by chodzic na jakiekolwiek koło , bo obok mnie czegoś takiego nie ma :(
Przez jakis czas chodziłam do szkoły na koło na którym taćczyłam: hip- hop i funky.
Teraz mam marzenie , żeby zapisać się do Parku wodnym. ale to jest na drugim końcu miasta....
 

kataryna

Po burzy ZAWSZE wschodzi Słońce! Nawet po najwięks
Dołączył
6 Grudzień 2005
Posty
6 512
Punkty reakcji
1
Wiek
32
Miasto
lepiej nie wiedzieć :P
To nie jest sport? A co innego? Nawet szachy zalicza się do sportu.
No więc są tu jacyś tancerze?
 

kizia_mizia

Nowicjusz
Dołączył
15 Wrzesień 2005
Posty
2 850
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Miasto
z zamku..
Chodziłam na nowoczesny też, wcześniej break dance, towarzyski, teraz nic :} Ale planuje znow sie zapisać na break'a :]
Występowałam już wiele razy ale z towarzyskim i nowoczesnym :}
W breaku byłam (i jestem nadal) początkująca :D
Chociaż coś tam niby umiem.
Taniec jest wporzo :p
 

G.F.-V.

Nowicjusz
Dołączył
7 Czerwiec 2005
Posty
190
Punkty reakcji
0
Wiek
116
Miasto
Nowy Chaos...
Hm...Od paru lat interesuję się tańcem irlandzkim...ale tak tylko dla siebie...Za to kocham tańczyć na koncertach zespołów grajacych taką muzykę...mrau...:)
 

Kerio

Nowicjusz
Dołączył
15 Październik 2005
Posty
7 525
Punkty reakcji
14
fajnie jak dziewczyna tańczy :)
sam bym chcial taka mieć :D
 

kataryna