wybor neta

Karnawal

Nowicjusz
Dołączył
18 Sierpień 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
41
Miasto
Warszawa
Witam. Przyznam szczerze ze jestem technicznym laikiem, a stoje przed wyborem neta (biore pod uwage raczej stacjonarny). Jakie macie doswiadczania z neostrada, wiem ze jest teraz jakas promocyjna  ofeta, ale nie miałam wcześniej żadnych doświadczeń z tym dostawcą, więc nie wiem, czy warto, ktoś korzystał?
 

bbobii

Nowicjusz
Dołączył
15 Marzec 2010
Posty
51
Punkty reakcji
0
Miasto
Toruń
Widzę że z Warszawy to bym się bardziej rozejrzał za operatorem internetu. Możesz mieć wiele możliwości bo Świat nie kończy się na TPSA.
Sprawdź może http://www.upc.pl/.
 

PanGerard

Nowicjusz
Dołączył
6 Kwiecień 2010
Posty
27
Punkty reakcji
0
a może więcej jakiś szczegółów podasz?
jakie szybkość łącza by Cie interesowała
ile maxymalnie chciałabyś płacić za miesiąc
czy chcesz do tego wziąć sobie jakiś telefon stacjonarny czy pakiety telewizyjne itp.
 
K

kinga_sc

Guest
Ja mam neo i dobrze działa, szybkość ok zważywszy, ze łącze rozdzielone na 4 kompy.
 

BigBoysToys

Nowicjusz
Dołączył
10 Kwiecień 2010
Posty
14
Punkty reakcji
0
Jezeli chodzi o neostrade to dobrze się sprawuje,ale w samej warszawie masz zdecydowanie większe i tańsze możliwości podłączenia internetu. Jest jeszcze kilku operatorów,których można spokojnie polecic.
 

PanGerard

Nowicjusz
Dołączył
6 Kwiecień 2010
Posty
27
Punkty reakcji
0
@kinga SC
a jaką masz szybkość łącza?
a czy wiecie może czy da się TV rozdzielić w podobny sposób tzn. ma się jeden dekoder do TV ale podłączony do np. 2 telewizorów?
 
K

kinga_sc

Guest
TV się da ale trzeba dwa dekodery, czy coś takiego, bo nam przyszedł spec z UPC i to robił. Łącze w neo mam najszybsze, nie powiem jakie bo chwilowo nie pamiętam.
 

PanGerard

Nowicjusz
Dołączył
6 Kwiecień 2010
Posty
27
Punkty reakcji
0
ale po tym podziale płacicie za jeden dekoder czy za dwa (jako 2 oddzielne usługi)? bo nie za bardzo rozumiem