Vardamir
Sinner
Od razu muszę poprosić o pomoc Moderatora działu, będzie musiał temat zastąpić, lub edytować mój własny post. W tym poście byłaby lista for będących w całości PBF-ami, podzielone byłyby na 3 grupy, światy autorskie, oparte na komercyjnych, i znane z gier/filmów/anime - przy większej ilości linków będzie podział na pod grupy
Proszę dawać linki do najlepszych Waszym zdaniem PBFów, ważne, by były aktywne.
Ja sam dam jak wrócę, już powinienem lecieć na autobus
Jak obiecałem tak daję, choć obecnie nie gram tam. Na dniach podam PBF Bleach mogący rywalizować z tym.
Anime:
bleach.iowoi.com
Opis:
Jest to gra osadzona w świecie znanym z anime Bleach. Gracze mają możliwość wcielenia się w Shinigami, bądź ich przeciwników, Hollow.
Po śmierci dusza ludzka musi udać się do społeczności dusz. Bywa jednak, że z jakichś powodów dusza pozostaje na ziemi. Odsyłaniem takich dusz i ochroną Soul Society zajmują się Shinigami wyposażeni w Zabójców Dusz - bronie przyjmujące najróżniejsze krztałty, przeważnie jednak miecze, które dają specjalne możliwości swoim Shinigami. Zagrożeniem dla SS są Hollow, upadłe dusze zmienione w potwory żywiące się innymi duszami.
Cechy neutralne:
-Brak postaci Kanonicznych.
-Akcja gry dzieje się wiele lat po akcji anime
-Rozgrywka przeważnie w grupach 1gracz-1MG (Rzadziej rozgrywki wieloosobowe, jeśli kilku graczy ma wspólnego MG i ten ma na to ochotę)
-Dostępne rasy/profesje:
Dusza (proste, każdy wie kto to dusza.)
Człowiek (Jeszcze łatwiej. Ludzie mają możliwość odkrycia w sobie specjalnych mocy, często wielopoziomowych)
Quincy - klan wyspecjalizowany w niszczeniu Hollow. Łucznicy. W przeciwieństwie do Shinigami Hollow zniszczony przez nich przestaje całkowicie istnieć.
Bounto - dusze powstałe w wyniku nieudanego eksperymentu w SS, żyją na ziemi. By się wzmocnić wchłaniają dusze żywych, każdy z nich posiada swoją 'lalkę' o specjalnych właściwościach i charakterze.
Shinigami - Bogowie śmierci ochaniający ziemię i SS, powstali z dusz umarłych lub narodzonych w SS.
Hollow - Dusze grzeszników, lub pożarte dusze przez innych Pustych. Odczuwają wielki głód który zaspokoić można tylko innymi duszami. Charakteryzują się białymi maskami i dziurą w tułowiu. Łączą się w Menosów, z których czasem powstają silniejsze wersje tych istot.
Vizardzi. - Shinigami wyrzutki. Z ich własnej woli lub w wyniku przypadku powstaje wewnątrz nich Hollow, którego moc opanowali. Przemiana w Vizarda jest króttkotrwała i męcząca.
Arrancar - Powstali z Hollow, opanowując część mocy Shinigami.
Zalety:
+Wysoka jakość postów
+Oryginalny system względem obecnych PBFów
+Równy start wszystkich graczy
+Brak możliwości startu jako Vizard lub Arrancar - można nimi stać się tylko w rozgrywce
+Możliwość zmiany postaci (Człowiek -> Dusza, Dusza-> Shinigami, Dusha->Hollow itp)
+Podział atutów na pozytywne (zalety) i negatywne (wady). I pierwsze i drugie można też nabyć w rozgrywce (te drugie łatwiej)
Wady
-Ciężkie początki
-Wymagana baaardzo długa historia postaci i nie mały opis wyglądu oraz charakteru. Bywa to męczące, jako że historia też nie może być przesadzona, musi pasować do realiów świata, które niektórzy gracze poznają nie z anime a właśnie z gry. W historii trzeba też uwzględnić cechy postaci zawarte w atutach (np szybka regenracja itp)
-Wady przydzielane są o wiele cięższe, niż ułatwienia z zalet.
-Brak rozgrywki wolnej (nie kontrolowanej przez MG, polegającej na spotkaniach graczy w różnych lokacjach.)
-Moc Zanpaktou wybiera MG. Gracz nie zna jej aż do opanowania Shi-kai/Ban-kai, nie zna też avatara swojej broni do czasu kiedy pierwszy raz go spotka.
Proszę dawać linki do najlepszych Waszym zdaniem PBFów, ważne, by były aktywne.
Ja sam dam jak wrócę, już powinienem lecieć na autobus
Jak obiecałem tak daję, choć obecnie nie gram tam. Na dniach podam PBF Bleach mogący rywalizować z tym.
Anime:
bleach.iowoi.com
Opis:
Jest to gra osadzona w świecie znanym z anime Bleach. Gracze mają możliwość wcielenia się w Shinigami, bądź ich przeciwników, Hollow.
Po śmierci dusza ludzka musi udać się do społeczności dusz. Bywa jednak, że z jakichś powodów dusza pozostaje na ziemi. Odsyłaniem takich dusz i ochroną Soul Society zajmują się Shinigami wyposażeni w Zabójców Dusz - bronie przyjmujące najróżniejsze krztałty, przeważnie jednak miecze, które dają specjalne możliwości swoim Shinigami. Zagrożeniem dla SS są Hollow, upadłe dusze zmienione w potwory żywiące się innymi duszami.
Cechy neutralne:
-Brak postaci Kanonicznych.
-Akcja gry dzieje się wiele lat po akcji anime
-Rozgrywka przeważnie w grupach 1gracz-1MG (Rzadziej rozgrywki wieloosobowe, jeśli kilku graczy ma wspólnego MG i ten ma na to ochotę)
-Dostępne rasy/profesje:
Dusza (proste, każdy wie kto to dusza.)
Człowiek (Jeszcze łatwiej. Ludzie mają możliwość odkrycia w sobie specjalnych mocy, często wielopoziomowych)
Quincy - klan wyspecjalizowany w niszczeniu Hollow. Łucznicy. W przeciwieństwie do Shinigami Hollow zniszczony przez nich przestaje całkowicie istnieć.
Bounto - dusze powstałe w wyniku nieudanego eksperymentu w SS, żyją na ziemi. By się wzmocnić wchłaniają dusze żywych, każdy z nich posiada swoją 'lalkę' o specjalnych właściwościach i charakterze.
Shinigami - Bogowie śmierci ochaniający ziemię i SS, powstali z dusz umarłych lub narodzonych w SS.
Hollow - Dusze grzeszników, lub pożarte dusze przez innych Pustych. Odczuwają wielki głód który zaspokoić można tylko innymi duszami. Charakteryzują się białymi maskami i dziurą w tułowiu. Łączą się w Menosów, z których czasem powstają silniejsze wersje tych istot.
Vizardzi. - Shinigami wyrzutki. Z ich własnej woli lub w wyniku przypadku powstaje wewnątrz nich Hollow, którego moc opanowali. Przemiana w Vizarda jest króttkotrwała i męcząca.
Arrancar - Powstali z Hollow, opanowując część mocy Shinigami.
Zalety:
+Wysoka jakość postów
+Oryginalny system względem obecnych PBFów
+Równy start wszystkich graczy
+Brak możliwości startu jako Vizard lub Arrancar - można nimi stać się tylko w rozgrywce
+Możliwość zmiany postaci (Człowiek -> Dusza, Dusza-> Shinigami, Dusha->Hollow itp)
+Podział atutów na pozytywne (zalety) i negatywne (wady). I pierwsze i drugie można też nabyć w rozgrywce (te drugie łatwiej)
Wady
-Ciężkie początki
-Wymagana baaardzo długa historia postaci i nie mały opis wyglądu oraz charakteru. Bywa to męczące, jako że historia też nie może być przesadzona, musi pasować do realiów świata, które niektórzy gracze poznają nie z anime a właśnie z gry. W historii trzeba też uwzględnić cechy postaci zawarte w atutach (np szybka regenracja itp)
-Wady przydzielane są o wiele cięższe, niż ułatwienia z zalet.
-Brak rozgrywki wolnej (nie kontrolowanej przez MG, polegającej na spotkaniach graczy w różnych lokacjach.)
-Moc Zanpaktou wybiera MG. Gracz nie zna jej aż do opanowania Shi-kai/Ban-kai, nie zna też avatara swojej broni do czasu kiedy pierwszy raz go spotka.