Skocz do zawartości

Zainteresowani.pl - mikroblogowanie w całkiem odmienny sposób. Inspiracje każdego dnia...

- - - - -

Jak zrobić podkład pod makijaż?

6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Daria1203

Bywalec

• Użytkownicy
  • Pip
  • 65 postów

Napisano 03 luty 2010 - 21:04

Witam.
Chociaż mam 20 lat i maluję się już od pięciu to i tak nigdy nie wiem jak zrobić makijaż zasłaniający niedoskonałości czy podkład pod makijaż :). Nie interesowało mnie to wcześniej tak bardzo. Teraz mam pracę i studiuję i widzę większość kobiet z pięknym makijażem choć i tak nie wyglądają zbyt pięknie. ;)
Do tej pory używałam podkręcających rzęsy tuszów, cieni do powiek najczęściej szarych i brązowych i kronturówki :)

Podzielcie się ze mną swoimi sposobami na super makijaż;)
POZDRAWIAM

Dołączona grafika

Kasia R.

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećKobieta

Gliwice dentysta

#2 tajemnicza :)

Dominika ;)

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3611 postów

Napisano 15 luty 2010 - 19:56

wystarczy kupić podkład dopasowany do koloru Twojej skóry i do rodzaju cery....
na podkład troszke prasowanego pudru i jest git.. pozniej ew troche różu na policzku błyszczyk na usta i jest cacy :)
http://www.3dwhite.p...?h=6d684e28e93f

dziekuje za każdy głos ;)

#3 Daria1203

Bywalec

• Użytkownicy
  • Pip
  • 65 postów

Napisano 15 luty 2010 - 20:17

Dzięki ;)

Wcześniej używałam jeszcze jedynie pudru i nie wyglądało to za ciekawie... teraz już będe wiedziała :D
Pozdrawiam. :*

Dołączona grafika

#4 polinea

Wyjadacz

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 428 postów

Napisano 19 listopad 2010 - 10:47

Najważniejsze, żeby podkład nie był ciemniejszy niż nasza karnacja. Do tego pod podkład dobra jest baza sylikonowa, dzięki niej make-up dłużej się trzyma i podkład łatwiej się rozprowadza.

#5 PrincessNrOne

Wyjadacz

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 344 postów

Napisano 19 listopad 2010 - 10:51

Polinea ma rację, polecam bazę sylikonową i podkład z firmy Soraya. Niesamowity efekt