Rady dla początkujących kolekcjonerów

Dołączył
14 Luty 2008
Posty
2 390
Punkty reakcji
91
Wiek
37
Na forum często przewija się pytanie co pisać i jak aby odnieść sukces w kolekcjonowaniu gadżetów lub autografów.

Właśnie dla takich osób powstał ten temat.

Doświadczone już osoby w tej profesji mogę tu napisać na czym polega sukces udanego maila, co w nim napisać, jak skreślić prośbę, jak długi powinien być taki mail i czego unikać.

Tutaj również nowe osoby mogą poprosić o pomoc w napisaniu takiej wiadomości i praktyczne porady jak szybko poszerzyć swoją kolekcję.
 
Dołączył
31 Styczeń 2010
Posty
12
Punkty reakcji
0
Wiek
32
Miasto
niebo
Ja właśnie jestem osobą początkującą, i byłabym bardzo wdzięczna jeśli ktoś udzieliłby mi kilku cennych wskazówek:) pozdrawiam
 

Mank

Nowicjusz
Dołączył
13 Październik 2009
Posty
62
Punkty reakcji
5
Wiek
33
Cześć ja Ci mogę z wielką chęcią pomóc. ;)
Tylko napisz co byś chciała wiedzieć.
 

Mank

Nowicjusz
Dołączył
13 Październik 2009
Posty
62
Punkty reakcji
5
Wiek
33
Hmm...
No to odpowiadam:
Pisać e-maile lub listy do ludzi. BB)
Piszesz np. E-mail do firmy z prosba o gadzety.
Adres e-mailowy szukasz w internecie za pomocą wyszukiwarki google. ;-)
W danym e-mailu piszesz, że np. Kolekcjonujesz gadzety i prosisz ich o wyslanie np.dlugopisu do swojej kolekcji. ;)
Na koncu e-maila podajesz swój adres domowy.
Jakieś pytania?
Radzę unikać ,podlizywania' się i pisania jaka to ich firma super, gdy nawet się o owej firmie nie słyszało...
To widać odrazu, że jest to kit.
 

klaudus08

Nowicjusz
Dołączył
23 Czerwiec 2008
Posty
264
Punkty reakcji
0
Miasto
Podkarpacie
No dosłownie wszystkich,
hotele,
powiaty,
starostwa,
firmy które produkuja kosmetyki,
w telewizji lecą reklamy w których reklamuja pełno firm...

nigdy nie wiadomo i nie jest powiedziane skąd Ci wysla rzeczy , więc polecam próbować wszędzie ;)
 

master6x6

Słowianin
Dołączył
25 Lipiec 2007
Posty
6 636
Punkty reakcji
129
Miasto
Rzeszów