TM - Na południe.

Status
Zamknięty.

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Sesja fajna i całkiem klimatyczna. Jeśli idzie o zastrzeżenia, Morion, to zbyt nachalnie próbujesz przepchnąć swoje pomysły. Jeszcze nie zadam pytania, a tu ludzie na ulicy mi zdradzają tajniki fabuły. Czasem odnoszę wrażenie, że co byśmy nie zrobili, Ty i tak zrealizujesz co miałeś wcześniej zaplanowane. Daj nam więcej swobody.
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Oki, nie ma sprawy, zacząłem tak pisać bojąc się, że za bardzo spowalniam :) postaram nabrać więcej wyczucia. Jeśli jednak o fabułę chodzi, świat idzie swoim torem, wy swoim, a jak te tory względem siebie się będą miały, jaki wpływ na siebie, to już zależy co zrobicie :)

powiedzmy, moje posty to propozycja, jak napisze, że Krad chce obóz tu i tu, i zaczął już robić to i to, to jak Rhorhal się wykłóci, że to złe miejsce na obóz, to przygotowania zostają jakby anulowane, przynajmniej na czas dyskusji między Kradem a Rhorhalem :) Moich wypowiedzi nie traktujmy ostatecznie :)
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Morion, wytłumacz łopatologicznie dotychczas znane nam fakty z duszami, perispritem czy homunculusami. Czytałem parę razy, to co pisałeś w sesji, ale gmatwa mi się to.
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Morion, wytłumacz łopatologicznie dotychczas znane nam fakty z duszami, perispritem czy homunculusami. Czytałem parę razy, to co pisałeś w sesji, ale gmatwa mi się to.
dusza - perisprit - ciało
Dusza, to Wasze umysły, charaktery, ciało to materia, coś, co pozwala Wam wpływać na otoczenie. Perisprit to klei, łączy obie te rzeczy, lecz posiada własną naturę, która w połączeniu z duszą tworzy Wasz całokształt. Są dwa rodzaje perispritu, pozytywny i negatywny. Negatywny jest do materialnego świata negatywnie nastawiony, przy pierwszej lepszej okazji opuszcza go. Pozytywny natomiast dąży do materialnego, stara się zamieszkać w jakimś ciele i związać z duszą.

Homunculus to jest sztuczny człowiek, w tym świecie jest on bezduszny, magicznie sterowany. Aby pozbyć się Sama z umysłu Rhorhala potrzebny jest właśnie taki Homunculus, bez magicznego umysłu, by w nim umieścić Sama. Do tego jest potrzebny perisprit pozytywny, a to jest rzadkością.

Istota która zaatakowała gildię natomiast jest czymś bliżej jeszcze nieokreślonym, a dane na jej temat Wam wiadome, to: Jest to odmiana perispritu pozytywnego, zamieszkuje jedno ciało, lecz potrzebuje wielu dusz, jako, że nie potrafi się z nimi na trwałe związać. W przeciwieństwie do innych istot Duch w tej istocie nie jest główną siłą decydującą o zachowaniu, a sam perisprit.
Jakby do kompa porównać, to w normalnym przypadku perisprit jest komputerem a duch oprogramowaniem, to w tym przypadku jest odwrotnie, perisprit jest oprogramowaniem i decyduje o zachowaniu się istoty.
Sama istota nie tylko musi co raz duszę wymieniać, ale ma także limit, nie może w kółko wymieniać. Po odebraniu jednej duszy musi chwilę odczekać.

Pozostałe fakty o duszy, jak np związane z religią dowiecie się w trakcie sesji. Chyba, że jednak chcecie, to mogę już zaraz wyłożyć. Ale jak patrzę na temat sesji, to zaraz będzie to aktualny temat.
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
poza tym że ostatnio zaginąłem w depresji na studiach, to wracam, i widzę, że i ludzie odpisali, więc dziś dam notkę :)

Chakor, dodaj sobie Magia Szamaniczna uczeń. Możesz proste opiekuńcze duchy sprowadzać, które będą Cię wspierać w określonych rzeczach. Przykładowo duch wojownika będzie wzmacniał Ci siłę i wytrzymałość, ale także będzie mógł Ci podpowiadać, i może także zauważyć to, czego Ty nie zauważysz. Inne rzeczy przyjdą z czasem. Możesz mieć także na siebie wpływ jak tą mantrą, ale tylko w drobnych kwestiach, jak ta ściana.

Waur, dzięki otwarciu na psychomagię dodaj sobie Wiedza Astralna i Wiedza magia, i tu i tu uczeń. Dzięki tej wiedzy możesz sprowadzać Sukkuby i Inkuby, oraz wszelkie drobne demony atakujące psychikę człowieka.

Cralin, od teraz możesz psychicznie atakować umysły przeciwników, nie muszą to być byle kretyni, może od razu nie pokonasz ich, ale teraz już spokojnie mas szansę na użycie psychomagii na umysł przeciwnika.

Wszyscy dodajecie sobie po punkcie do atrybutów

Rhorhal ma dodaje sobie dwa punkty.
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Liczyłem na Batiego, że w obecnej sytuacji pomoże, ale coś nie odpisuje :)


Rhorhal i Chakor po punkcie atrybutu dostają


Cralin i Waur odkują się kiedy indziej :) obaj mieliście duże pole do popisu związane z możliwością wykorzystania właściwości przeciwnika :)
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
jak mniemam ma to duży związek z nowymi skillami? ;p najwidoczniej nie wiem jeszcze kiedy to się przydaje, niech będzie ;]
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
nie bardzo, raczej z największą obronną właściwością bestii :) ale nie powiem teraz nic więcej, jak nie wiesz, to jak skończymy sesje jak zapytasz to powiem :p jak będziesz pamiętał by zapytać :)
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
ach.. :p to się okaże ale spoko, zrobiłem co mogłem ;p
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
pewnie, nie piszę technicznych rzeczy typu dodaj to i to, jak daje to po prostu dodaj. jak chcesz to nawet w oddzielnej sakwie :p
Caleb, ciągle jesteście w Hooz, sam początek gry. W zasadzie, odległość od Garoh jest niewielka i prosta do przebycia, Jak spojrzysz na mapę Chakora to zobaczysz na południe od Garoh wyspę, a dalej, również na południe jest Hooz, i Wy tam jesteście. Podróż na samą północ jest prosta, to tylko dwa krótkie odcinki na pełnym morzu plus kawałek wzdłuż lądu, czyli tej wyspy. Jeśli myślisz o kontynencie to odległość jest już do pokonania tylko normalnymi statkami :) Teoretycznie jest blisko i do Burzumuzg, ale akurat to już chyba Wam zbędne teraz.
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
ostatnio zniknąłem na parę dni, praca zaliczeniowa, 2 prowadzących jakby się założyło kto zada więcej.
Tak więc, kiedy miałem czas wolny zabrałem się za odkurzanie i pomyślałem. z Waszym szczęściem do odpowiednich wyborów czuje, że sesja potrwa najbidniej do czerwca. chyba, że by ją przedwcześnie zakończyć. Tak więc teraz mamy 3 graczy, niech każdy wypowie się , czy chce grać, czy nie. z Tym, że koniec stycznia, jak się sesje zaczną, będzie jak teraz, wolno. powiedzmy na 3 etapy przeszliście jeden, ten środkowy pod względem długości (biorąc pod uwagę pechowe wydarzenia jakie mogą się wydarzyć.)
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
hehe ok, no to już przynajmniej jeden gracz jest. No ale czekamy na Caleba. kdVer jak zechce skończyć to u niego łatwo, jednak co do Caleba, jeśli on zechce szybciej zakończyć to już trzeba pomanewrować, ale plan awaryjny już mam. Zajęcia tak mnie dobiły, i jak dowiedziałem że, że mam 5 lat praktyk zrobić, to podziękowałem. Kończę na pierwszym stopniu. Czuje że na nic te studia mi się zdały, w tyle lat to ja dziękuje praktyki, w 5 lat chciałem ja zakończyć zabawę z architekturą i zacząć spełniać moje prawdziwe plany. Jak Wy ze swoimi studiami albo planami na życie idziecie? na razie marzenia się utrzymują? :)
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Też cały czas gram. Prowadź jak Ci pasuje, mi się nie spieszy.

Co do studiów, to ja teraz jestem na 3 roku administracji. Robota po tym jest, ale moje właściwe aspiracje nie pokrywają się z tym przedmiotem. W LO przy wyborze kierunku studiów nie miałem jeszcze wypracowanych priorytetów. Myślę, aby zająć się psychologią, ale na razie chcę skończyć tu licencjat.
 
Status
Zamknięty.
Do góry