Witam, muszę opisać swoją rodzinę po niemiecku 5 członków rodziny. Proszę was o pomoc gdyż nic nie umiem z tego przedmiotu. Wolę angielski i mam go zamiar zdawać na maturze więc proszę zrozumcie mnie. OTO OPIS
Moja rodzina jest bardzo duża. Moja mama pracuję jako krawcowa. Tata jest tokarzem (dreher). Moi rodzice nie pracują w swoim zawodzie. Moja siostra ma na imię Natalia i ma 19 lat, chce iść na studia na architekturę. Moi kuzyni trenują na siłowni i chodzą do gimnazjum. Kuzynki chodzą do podstawówki, bardzo lubią się uczyć ale także interesują się sportem. Moi dziadkowie są na emeryturze. Cała moja rodzina lubi słuchać pięknej muzyki i oglądać telewizję.
Proszę o pomoc, z góry bardzo dziękuję i wszystkich pozdrawiam.
Zainteresowani.pl - mikroblogowanie w całkiem odmienny sposób. Inspiracje każdego dnia...
Niemiecki- Opis rodziny
Rozpoczęty przez r0cq, 12 wrz 2009 16:47
4 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 12 wrzesień 2009 - 16:47
Kasia R.
Napisano 13 wrzesień 2009 - 06:19
Proszę pomóżcie jest mi to bardzo potrzebne.
Napisano 13 wrzesień 2009 - 17:23
Użytkownik r0cq dnia 12 wrzesień 2009 - 16:47 napisał
Witam, muszę opisać swoją rodzinę po niemiecku 5 członków rodziny. Proszę was o pomoc gdyż nic nie umiem z tego przedmiotu. Wolę angielski i mam go zamiar zdawać na maturze więc proszę zrozumcie mnie. OTO OPIS Moja rodzina jest bardzo duża. Moja mama pracuję jako krawcowa. Tata jest tokarzem (dreher). Moi rodzice nie pracują w swoim zawodzie. Moja siostra ma na imię Natalia i ma 19 lat, chce iść na studia na architekturę. Moi kuzyni trenują na siłowni i chodzą do gimnazjum. Kuzynki chodzą do podstawówki, bardzo lubią się uczyć ale także interesują się sportem. Moi dziadkowie są na emeryturze. Cała moja rodzina lubi słuchać pięknej muzyki i oglądać telewizję. Proszę o pomoc, z góry bardzo dziękuję i wszystkich pozdrawiam.