Zawieszenie samochodu - co szczególnie także za ile naprawiamy jakie części nale

oswald1972

Nowicjusz
Dołączył
6 Wrzesień 2013
Posty
1
Punkty reakcji
0
Zakupiłem nowy a raczej "stary" samochód, tu i uwdzie coś mi sktuka i bije, co wg was powinieniem wymienić na starcie. Mechanik zaleca wymienić wele istotnych części, a ja zupełnie nie znam się na tym.
 

orest19678

Nowicjusz
Dołączył
6 Wrzesień 2013
Posty
1
Punkty reakcji
0
To nie takie proste, tak na oko nie da się stwierdzić co wymienić :) Mogą to byś sworznie, końcówki drążka lub inne części.
 

Kaziczek

reaktywacja.
Dołączył
3 Kwiecień 2008
Posty
4 801
Punkty reakcji
76
Miasto
from Home
Polecam udać się do okręowej stacji kontroli pojazdów, tam za symboliczne 20zł, przy pomocy odpowiednich przyrządów zawieszenie auta zostanie sprawdzone i wszystko wyjdzie ;)
A należy zacząć od najprostszych tj. tulejki, sworznie, łączniki stabilizatorów, końcówki drążków itd itp.
 

DobreRowery

Nowicjusz
Dołączył
10 Wrzesień 2013
Posty
24
Punkty reakcji
0
Wymień to co zaleca mechanik,niestety samochód nie jest inwestycją która się zwraca,trzeba do tego tylko dokładać,a zawieszenie jest zawsze bardzo istotnym elementem.
 

Neutralize

Nowicjusz
Dołączył
14 Maj 2014
Posty
17
Punkty reakcji
3
Wiek
30
Miasto
Stalowa Wola
Najlepiej jest wymienić wszystko co ma luz, a dlaczego? Powiedzmy że masz luż na drążku i na końcówce ale żeby przyoszczędzić wymieniasz tylko sam drążek, nie minie wiele czasu aż luz na końcówce spowoduje to że pojawi się on na nowym drążku jak i również na pozostałych elementach, poza tym luz powoduje że ucieka zbieżność kół co ścina opony. Sam niedawno kupiłem stare autko (22 lata) i na początku były lekkie stuki a teraz jakby ktoś był pod autem i młotkiem o podłoge walił. Najlepiej udać się na stację diagnostyczną żeby sprawdzili zawieszenie i wymienić wszystko co jest zużyte.
 
V

Vaffik

Guest