Czym zastąpić chleb w diecie bezglutenowej?

Aridn

Nowicjusz
Dołączył
5 Październik 2023
Posty
89
Punkty reakcji
0

Mateusz199

Nowicjusz
Dołączył
21 Marzec 2024
Posty
11
Punkty reakcji
0
hej,
Możesz spróbować na przykład chleba bezglutenowego. Można też zrobić swoje własne pieczywo z mąki bezglutenowe.. Można też jak na przykład zrobić tortille kukurydziane albo kasza jaglana jako zamiennik chleba.

Pozdrawiam, Mateusz 😊
 

FravAvila

Nowicjusz
Dołączył
4 Kwiecień 2023
Posty
9
Punkty reakcji
0
Najlepiej jeść produkty, które są na mące ryżowej, kukurydzianej. Można też jeść produkty, które oparte są na gryce. Nooo przy celiakii jest taki troszkę problem z jedzeniem niestety. Wszystkie warzywa i owoce na surowo też można jeść. Pamietajcie tez by nie było niedoboru witamin https://braniewo24.pl/
 

Kibic Polski

Stały bywalec
Dołączył
18 Kwiecień 2018
Posty
2 317
Punkty reakcji
199
Sorry bo jeszcze nie znam się ale czy nie najlepiej zapytać w piekarni o chleb dla cukrzyków?
 

Monalisa

Nowicjusz
Dołączył
9 Luty 2024
Posty
87
Punkty reakcji
0
Chleba nie da sie niczym zastapic :) Uwaga grubasy ! Jadajcie z umiarem a niczego nie bedziecie musieli czyms zastepowac .
 

Kibic Polski

Stały bywalec
Dołączył
18 Kwiecień 2018
Posty
2 317
Punkty reakcji
199
Chleb biały można zastąpić pełnoziarnistym.
Bułki można np grahamkami.
Lecz jeśli się nie chce zastępować to trzeba spożycie białego pieczywa ograniczyć.
Problem w tym ze korzyści tez się wtedy...ogranicza.

Chleb można zastąpić ale na "pół gwizdka".
Można zastąpić kaszą czy to gryczaną czy jaglaną.
Brzmi zniechęcająco ale "coś za coś".

Wpis o grubasach jest po prostu głupi.
 

Monalisa

Nowicjusz
Dołączył
9 Luty 2024
Posty
87
Punkty reakcji
0