[rekrutacja] Władca Marionetek

Status
Zamknięty.

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
Jako się rzekło: ruszam z pierwszą od czasów KND sesją RPG na forumowisku (czyli po niemal 4 miesiącach przerwy!). Oto, co dla wszystkich chętnych do gry przygotowałem:

1. MAPA (urywek mojego własnego świata, stworzonego specjalnie na potrzeby sesji):



2. SZCZEGÓŁY HISTORYCZNE I GEOGRAFIA:

Kontynent, na którym rozgrywa się akcja scenariusza jest bardzo zróżnicowany pod względem etnicznym jak i kulturowym. Spotkać można na nim przedstawicieli wszystkich znanych ras. Jednocześnie, system podziału ziemi przypomina ten znany nam ze Starożytnej Grecji – o wpływy nieustannie konkuruje ze sobą kilkanaście potężnych państw – miast. Miasta te, posiadające własne armie, floty i władze rozpościerają swoje wpływy na okoliczne ziemie czyniąc je „swoimi strefami oddziaływań”.

Dzięki dużej liczbie konkurentów i porównywalnej sile militarnej, na kontynencie przez długie lata panował spokój. Nieliczne incydenty graniczne w żaden sposób nie wpływały na ogólną równowagę.

Pierwszy poważny konflikt od czasu Wielkiej Wojny (największego konfliktu Starego Kontynentu, w którym wzięły udział wszystkie miasta – w tym elfie Shirranah) ma miejsce właśnie teraz, w czasie trwania naszej przygody. Stronami konfliktu są jedyne dwa miasta na Wschodnim Wybrzeżu, które posiadają własne floty handlowe i armady wojskowe: Akaba i Louth. Istota sporu jest oczywiście przejęcie kontroli nad morskim handlem z pozostałymi miastami posiadającymi odstęp do morza, z wyspami, oraz z bogatym Południem.

Na granicy niemal codziennie dochodzi do starć. Plotki głoszą, że Akaba (strona agresywna wojny) zebrała potężną armię, w skład której weszli Magowie, aby raz na zawsze pozbyć się Louth. Wszelki ruch i handel pomiędzy walczącymi zamarł. Oczywiście, skwapliwie wykorzystują to wszelkiej maści awanturnicy, szmuglerzy czy dorobkiewicze.

Jest rok 61 od zakończenia Wielkiej Wojny. Na arenę wydarzeń, w obszarze kontrolowanym (póki co) przez Akabę pojawiacie się Wy, by odegrać swoją małą rolę w drugoplanowym epizodzie konfliktu :).

Akaba:
Jest wielkim i prężnie rozwijającym się miastem portowym posiadającym największy zasięg wpływów na całym Kontynencie. Etnicznie bardzo zróżnicowana jest domem dla wszystkich. W większości zamieszkują ją jednak ludzie, krasnoludy i gnomy. Zarządzana jest przez Radę Sześciu, pod przewodnictwem Szóstego. To Akaba stoi za rozpoczęciem konfliktu z jej głównym rywalem na morzu – Louth.

Louth (czyt. Lut):
Nie ma bezpośredniego dostępu do morza – od wybrzeża dzieli je ponad osiemdziesiąt kilometrów. Flota jest trzymana w osobno e tym celu zbudowanym Porcie, połączonym licznymi szlakami komunikacyjnymi z właściwym miastem. Louth jest głównie zamieszkane przez ludzi, choć odsetek elfów jest tam wyższy niż w jakimkolwiek innym mieście, oprócz Shirranah. Władzę nad Louth sprawuje Dyktator. Louth kontroluje niemal całkowicie handel Kontynentu z dalekim Południem, co jest bezpośrednią przyczyną wojny z Akabą.

Wyspy:
Leżąca kilkadziesiąt kilometrów na zachód od wschodniego wybrzeża jest największa z całego szeregu wysp znajdujących się jeszcze dalej i tworzących razem Archipelag Koralowy. Na wyspach brak jest jednak jednego, dominującego miasta, którego wpływy zdominowałyby cały Archipelag. Władza tu dzieli się pomiędzy cały szereg małych miasteczek (jak Hebei, czy Camden), z których każde jest rajem dla kupców, przemytników, piratów czy wyrzutków społeczeństwa lub zwykłych poszukiwaczy przygód.

Zarówno bowiem na Kontynencie jak i na Wyspach przygód nie brakuje. Tereny te – choć w większości zagospodarowane są bardzo bogatym żerowiskiem dla wielu bestii, zaś klany orków i goblinów, oraz zwykłych bandytów co jakiś czas opuszczające swe górskie siedliszcza spędzają sen z powiek mieszkającym na pograniczu farmerom.

3. KARTA POSTACI

Umieszczajcie je w tym temacie, a ja na gg lub na privie dokonam odpowiednich zmian....

Oto, czego będę wymagał od przesłanej mi karty postaci. Przypominam, że gramy w oparciu o klasyczne D&D (trzecia edycja).

Imię: -
Rasa: tylko rasy „podstawowe”, bez ras dodatkowych
Klasa: jak wyżej, nie zapominajcie, że jesteście dopiero na początku swojej kariery
Cechy zewnętrzne: -
Cechy charakteru: -
Historia: im ciekawsza i oryginalniejsza, tym lepiej. Twórzcie ją jednak pod kątem „rozpoczęcia” przygody, a nie już „podsumowania” dokonań. Zastrzegam tu sobie prawo do modyfikacji (za poinformowaniem autora), jeśli trochę przesadzicie
Umiejętności: bez wartości punktowych, wpiszcie tu te skille w których wasza postać jest po prostu dobra (np. Czuły słuch, biegłość w określonej broni, otwieranie zamków)...
Ekwipunek: ciężko oczekiwać po początkującym wojowniku miecza +4, ale pozostawiam tu Wam pole do podpisu (choć również zastrzegam sobie prawo do ew. Modyfikacji)
Magia: ponieważ nie ma sensu bawić się w sesji online w zapisywanie czarów „znanych” i „zapamiętanych”, ograniczcie się do wpisania czy wasza postać zna i który poziom magii objawień / wtajemniczeń. Ew. Jeśli się w czymś specjalizuje, wtedy można rozpisać się dokładniej (np. Mag spędził wiele lat na ćwiczeniu „uśpienia”, albo całej szkoły, jak „przywoływanie”).
GG: wiadomo, zależy nam na w miarę sprawnym i szybkim prowadzeniu sesji

4. UWAGI ODNOŚNIE SESJI


- sesja ma formę opowiadania, więc piszemy w 3 os. l Poj. (jak w sesji KND),
- każdego posta zaczynamy od napisania imienia swojej postaci, wszelkie czynności i dialogi piszemy normalną czcionką, zaś uwagi dotyczące sesji (do MP czy innych graczy) pogrubiamy i piszemy na końcu postu,
- pisząc o wykonywaniu czynności piszemy na zasadzie „gdybania”. Sygnalizujemy tylko czynność: o tym, czy ona się uda, czy też nie decyduje MP. (przykład: „Berials spróbował zaatakować ponownie, tym razem ostrożniej. Gdyby udało mu się wyprowadzić cios, natychmiast spróbowałby dobić orka. W innym wypadku rozejrzałby się za drogą ucieczki”)
- starajcie się wzbogacić możliwie jak najbardziej swoje posty o to, o czym Wasza postać w danej chwili myśli, co czuje.... (ew. Wspomnienia i skojarzenia będę Wam podawał w swoich postach – pod tym względem nie piszcie nic od siebie, jeśli ma to bezpośredni związek ze scenariuszem!)
- posty piszemy według ustalonej kolejności: MP -> Gracz 1 -> Gracz 2 -> Gracz 3 -> MP (przy czym kolejność graczy jest płynna w zależności od tego, kto napisze posta szybciej). Ważne jest, żeby nie spamować sesji i pisać tylko jednego posta po drugim.
- Przy wyborze parametrów swojej postaci jesteście absolutnie wolni... zastrzegam sobie tylko jedno: wszyscy tworząc historię postaci musicie spełnić dwa z góry określone warunki
wasz bohater musi być absolutnym pierwszopoziomowcem, bez żadnych dokonań i świeżo co po uzyskaniu statusu „pełnoprawnego” w swojej klasie (przyjęcie do gildii złodziei, wyświęcenie na paladyna, lub kapłana etc),
- musicie startować na terenie wpływów Akaby. Dajcie mi znać o waszych pomysłach. Nie ma problemu, by elf startował z Mrocznej Puszczy, zaś kilka ruchów ołówkiem a na mapie pojawi się pojawi się świątynia kapłana, klasztor dla mnicha, czy święty gaj dla druida. Scenariusz zakłada jednak, że wszyscy w krótkim czasie spotkacie się w Mieście,dlatego jest to dla mnie ważne,
- o datach i godzinach spotkań będziemy decydować na bieżąco (choć z góry mogę powiedzieć że od poniedziałku do piątku w grę wchodzą jedynie godziny 21-22, zaś w weekendy jak się uda)
- MP na zawsze rację :).

5. ORGANIZACJE

Ten punkt dodaję dopiero teraz, ponieważ zgłosiło się trochę mniej osób niż myślałem i to w dodatku o dość ciężkich klasach :). Anyway, wprowadzam do Waszej wiadomości dwie bardzo potężne organizacje, z którymi należy się na Kontynencie liczyć.

Szarzy Magowie - gildia magów skupiająca wszystkich czarodziejów z całęgo znanego świata. Jest to najpotężniejsze frakcja na Kontynencie, lecz zarazem najbardziej tajemnicza i skryta. Nikt nie wie, gdzie ma siedzibę, jakie są jej cele i kto tak naprawdę do niej należy. Magia na Kontynencie należy do rzadkości i każdy mag wzbudza nabożny niemal podziw. Szarzy Magowie czasami ingerują w życie ludzi Kontynentu, gdy zachodzi niezwykła potrzeba. Ich najsłynniejszym dziełem było magiczne unieruchomienie ponad miliona wojowników na polu bitwy pod Issgoth podczas Wielkiej Wojny. Bycie Szarym Magiem jest poczytane za największy zaszczyt i przeżycie niemal mistyczne.

Frakcja Cienia - ponadnarodowa frakcja, zrzeszająca złodziei i ich Gildie ze wszystkich Miast. Niewiele o niej wiadomo, ponad to, że istnieje.

No, to by było na tyle. Macie kilka dni na zgłaszanie się :).
 

Attachments

  • Mapa_do_Sesji.jpg
    Mapa_do_Sesji.jpg
    279,8 KB · Wyświetleń: 114

BlizZ

Oczekujący Przyszłości
Dołączył
2 Sierpień 2005
Posty
1 731
Punkty reakcji
1
Wiek
33
Miasto
Częstochowa
Imię: Kai ( właściwie Kairhan ) "Włóczykij" Lurann
Rasa: Człowiek
Klasa: Mistrz Przywołań ( jakoś bardziej mi leży przywołań niż przyzwań ; ) )

Cechy zewnętrzne: Nie wyróżniający się wzrostem ani budową, ani wogóle z tłumu, poza tym nosi wypłowiałą czarną szatę a na szyi medalion ze stali w kształcie anioła z rozpostartymi skrzydłami. Jego włosy są koloru brunatnego, oczy szare, nie ma brody ani wąsów, na lewym przedramieniu ma bliznę w kształcie kolców po uderzeniu morgensternem przez hobgoblina banitę.

Cechy charakteru: jest introwertykiem, otwiera się tylko w towarzystwie zaufanych osób, a ponieważ nie posiada takich zbyt wielu, a nieustanne podróże nie ułatwiają zawierania trwałych przyjaźni, jest raczej tajemniczy i skryty, choć czasem może uraczyć siedzących z nim przy ognisku jakąś opowieścią, jeśli wzbudzą w nim trochę sympatii.. Lecz obdarza on nią powoli i ostrożnie, podobnie jak nienawiścią.

Historia: Ojcem Kairhana był goniec który zginął w lesie rozszarpany przez niedźwiedzie przenosząc wiadomości między lokalnymi władcami, jego matka umarła na gruźlicę gdy chłopiec miał 13 lat. Wówczas opuścił rodzinne strony. Nikt ze znajomych Kairhana nie wie właściwie kiedy ten człowiek zaczął interesować się magią i kiedy dokładnie wyruszył w swoją wędrówkę, jednak można tylko przypuszczać, że motywy które nim kierują, to chęć zwiększenia swej mocy, by mógł poczuć się naprawdę wolnym i przemierzać świat jeszcze szybciej, i nie czuć się niczym skrępowany - wtedy bowiem jak uważa, dopiero będzie mógł zacząć poszukiwania prawdziwych skarbów tego planu.

Umiejętności: Używanie kija, zarówno w podróży jak i w walce ( choć wiadomo że gorzej niż wojownik ;] ), Wiedza Tajemna, Wiedza o Religiach, Wiedza o Naturze, Wiedza o innych planach egzystencji, Tajniki Dziczy, Znajomość Praw i Zwyczajów, Odcyfrowywanie zapisków, Zielarstwo, Astronomia

Ekwipunek: zwykły dębowy kij, siekierka z nożem przydatne w podróży, bukłak z plecakiem, suchary na kilka dni, dziennik, sakwa na przydatne komponenty i zioła, tuba z mapami kilku okolic, jeden tom "Boskiej Metafizyki" ( w trakcie czytania ; ) )

Magia: Kai zwykle kiedy czegoś chce, posługuje się w tym celu istotami przyzwanymi z innych planów. W walce najczęściej posyła na wrogów hordy przyzwanych potworów, a kiedy sytuacja staje się krytyczna, osłaniają one jego odwrót ( hołduje maksymie - "kto po walce dziś umyka, jutro zwalczy przeciwnika " ; ] )

GG: 5617061

ujdzie :p ?
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
No to mamy pierwszego gracza. W tym tempie dwójka pozostałych pojawi się za 2k4 + 1 tygodni chyba :).

Anyway, w kacie BlizZa nie zmienię niczego - dokładnie o takie przedstawienie postaci mi chodziło. Jedyne o co muszę zapytać, to czy Kai ma jakiegoś chowańca, oraz które szkoły magii (jako że jest specjalistą) ma wybrane jako zakazane?

Co do samej sesji - zapomniałem o tym chyba napisać w pierwszym poście. Nie chciałbym bowiem zacząć przygody tak, jak zrobił to KND. Rzucił on tamtą drużynę pośrodku pustyni nie wiadomo właściwie skąd, dlaczego i w jakim celu.... Dlatego ja najpierw z każdą postacią OSOBNO chciałbym rozegrać sesje solo. Będą one bardzo króciutkie i mało wymagające (w sam raz dla pierwszaka :) ), ale w miarę sensowny sposób wyjaśnią powód (powody), dla którego każdy bohater wyląduje ostatecznie w Akabie i spotka z resztą drużyny.

O ile jakaś drużyna się sformuje.... KND narzekał na nadmiar graczy :(.

Ps. Proszę też wybaczyć brak kultury - od ludzi wymagam numeru gg, samemu nie podając własnego :D. Oto i on: 8120642.
 

BlizZ

Oczekujący Przyszłości
Dołączył
2 Sierpień 2005
Posty
1 731
Punkty reakcji
1
Wiek
33
Miasto
Częstochowa
Powiedzmy że nie zaklina i nie stwarza iluzji :p A chowańca mu się nie chce :] Hmm.. swoją drogą ktoś mógłby się jeszcze zainteresować tematem, masz rację : >
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
Naprawdę minimalna liczba osób, z jaką chciałbym zacząć sesję to... dwie. Optymalnie przygodę przewidziałem na trzech graczy. Nie jest to na tyle dużo, by powstało zamieszanie w postach i sesja ciągnęła się jak flaki z olejem, ani na tyle mało by nie można było pomysłowo wybrnąć z cięższych sytuacji. Złodziej w drużynie nie jest wymagany, jako że nie przewidziałem standardowego "wpadnij, zabij, rozbrój pułapki, otwórz, zabierz skarby i wróć do wyjścia" :).

KND proponował, by wysyłać zaproszenia do sesji na privach... Mi się jednak wydaje, że ludzie WIEDZĄ o tej sesji, tylko nie chcą grać. Gdybym ruszył z tym trochę wcześniej (a nie we wrześniu) może byłoby inaczej. Dziwi mnie, czemu Shani się nie pojawiła.
 

G.F.-V.

Nowicjusz
Dołączył
7 Czerwiec 2005
Posty
190
Punkty reakcji
0
Wiek
116
Miasto
Nowy Chaos...
Imię Sygin
Rasa Niziołek
Klasa Łotrzyk
Cechy zewnętrzne : Ścięta na krótko czarne włosy, duże zielone oczy, lekka budowa, czarny płaszcz z kapturem., na nadgarstku ma wytatuowanego węża
Cechy charakteru Łatwo łapie kontakt z innymi, jednak nigdy nie mówi zbyt dużo o sobie, często mówi do siebie.
Historia Wychowała się wśród złodziei, i taki też fach obrała. Już po fakcie, gdy taki tryb życia wciągnął ją dowiedziała się przez przypadek, że jej rodzice zostali zabici przez złodziei. Jednak fach i wpojone nawyki okazały się silniejszy od niej, więc aby pogodzić zemstę ze stylem życiem podróżuje po świecie zarabiając na siebie swoim zawodem i szukając jednocześnie zabójców rodziców.
Cała jej rodzina miała wytatuowane na nadgarstkach węże.
Umiejętności Posługiwanie się Sztyletem oraz Sejmitarem, Znajomość trucizn, czytanie z ruchu warg, otwieranie zamków, przeszukiwanie, zauważanie, krycie się, ciche poruszanie, unieszkodliwianie mechanizmów
Ekwipunek Sztylet, Sejmitar,Racje żywności na 3 dni, lina konopna 15 m,
Magia Brak

GG 9495499


(Możliwe błędy, bo pisałam na szybko...)
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
Dwoje to już drużyna :). Jestem wniebowzięty ;).

W karcie postaci Sygin równeż nie chcę grzebać, bo jej konstrukcja i styl podobają mi się. Z racji jednak tego, że jest ona łotrzykiem, prosiłbym G.F. - V. o dopisanie w rubryce "umiejętności" wszystkie te skille należące do złodziejskiego standardu, jak Otwieranie Zamków, Przeszukiwanie, Zauważanie, Krycie się, Ciche Poruszanie i Unieszkodliwianie Mechanizmów. Wiem, że Sygin, jako szanujący się Thief wszystko to na pewno zna, ale bądźmy drobiazgowi i zaznaczmy to w Karcie :).

OkEj! Powiedzmy tak - czekam na ostatnią kartę postaci (choć może się ich pojawić kilka - wtedy wybiorę najlepszą, bądź poszerzę drużynę) do piątkowego wieczoru. Wtedy też (piątek, ew. sobota) w dziale sesje pojawią się tematy zatytułowane: "[prolog] Władca Marionetek - IMIĘ_POSTACI". Będą to krótkie solówki, o których już wspomniałem. O godzinach gry już się dogadamy na gg.

Btw. Trzeci gracz mile widziany :). Najlepiej jakiś woj :D.
 

BlizZ

Oczekujący Przyszłości
Dołączył
2 Sierpień 2005
Posty
1 731
Punkty reakcji
1
Wiek
33
Miasto
Częstochowa
Tak się składa że w ten weekend mnie nie ma, jestem dyspozycyjny do 21 w piątek a potem od poniedziałku wieczorem już raczej stale :p To by było tyle co do mojego stanowiska odnośnie rozpoczęcia.. Ale przyznam że jestem już ciekaw co nam tam nowy forumowy mystrz ghry wykompinował.
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
Cóż, ciężo będzie doświadczonego gracza zaskoczyć czymś kompletnie nowatorskim, jak sądzę :p. Jestem jednak pewien, że gra nie będzie totalnie przewidywalna i nudna :D.

Ponieważ BlizZ będzie przez weekend nieosiągalny - sesje solo zaczniemy w sobotę. Są one na tyle krótkie, że BlizZ na pewno szybko nadrobi zaległości. Wciąż czekam na trzeciego gracza. Jeśli nie pojawi się on w najbliższym czasie (powiedzmy do poniedziałku) to sesja ulegnie lekkiej zmianie. Postaram się wyciąć część walk, a dodać więcej elementów wymagających myślenia (bo ciężko po magu i łotrzyku wymagać mordowania hord wrogów :D).
 

Guminio

Nowicjusz
Dołączył
16 Październik 2005
Posty
232
Punkty reakcji
0
Heh, skoro szukacie gracza to ja powróce na forum własnie tutaj, o ile jeszcze potrzeba Wam tych ludzi :p.
Niestety nie będe wojem, bo mam zupełnie inny pomysł na postac

Imię: Karimon Karamon
Rasa: Gnom
Klasa: Mag
Cechy zewnętrzne: Niski i puszysty, typowy gnom. Wiecznie ubrany w bufiasty i nieco zbyt kolorowy kostium (czerwono zielony jakby się ktoś pytał ;] ) przez bark przewieszony ma dziwny skórzany pas z niesamowitą ilością "kieszeni" wypełnionymi czymś na rodzaj owoców (po jeden na każdą kieszeń). Przez plecy przewieszoną ma kuszę jednak skonstruowaną tak jakby zamiast bełtów dało się z niej wystrzeliwac piłki.
Cechy charakteru: Ekscentyk i śmieszek, uwielbia żart i smieszne historyjki, zna ich tyle, że z pewnością zapełniłby kilkanaście ksiąg. Rzadko bywa smutny a jeśli już to i tak zaraz obraca to w bardzo dobry żart, tak samo jest z nienawiścią. jest niesamowicie leniwy.
Historia: Żył jak każdy młody niziołek w rodzinie ojca wynalazcy i matki przekupki. To po ojcu odziedziczył ekscentryczny charakter jak i zamiłowanie do majsterkowania. Gdy miał około 15 lat jego inteligencją zainteresował się jeden ze znajomych ojca, który niedługo potem okazał się magiem, renegatem. Uczył się dużo i przykładnie jednak z powodu swojego humoru stał się w oczach nauczyciela raczej 'tym urwisem' niż dobrym uczniem. Szybko skończył swoją naukę magii a od ojca zaczął uczyc się inżynierii i rzemiosła. Po pewnym czasie zabrał się za swoją pierwszy poważny twór - kuszę, którą nazwał 'Miotaczem VI'. Mniej więcej w tym samym czasie jego ojciec podczas pracy w swojej pracowni został wciągnięty przez specjalistyczną 'aparaturę' i już z niej nie wyszedł... To bardzo podłamało młodego gnoma jednak ten oparł się trudnością życiowym . Zaczął tworzyc i tak samo jak swoją kuszę stworzył do niej specjalną amunicję. Po jakimś czasie jednak jego matce przestało się powodzic w 'pracy' i chłopak musiał wyruszyc na ulicę aby zbierac pieniądze. Załozył jednoosobowy kabaret i pokazywał na placu swoje 'twory' dla chocby małej ilości pieniędzy. Szybko zauważył jednak, że to nie dla niego i zdecydował się ruszyc w poszukiwaniu przygody...
Umiejętności: Wiedza (tajemna), Wiedza (astrologia), Wiedza (zioła), Czytanie i Pisanie, Alchemia, Rzemiosło (wytwarzanie broni, mechanizmów)
Ekwipunek: Kusza 'Miotacz VI', naboje do niej w kształcie dorodnych owoców (przy uderzeniu wybuchają i zapalają cel słabym płomieniem, prócz tego są twarde), mała torba 'na wszystko' przytroczona do pasa, specjalna soczewka przybliżająca
Magia: Karimon uwielbia magię żywiołów, głównie ognia i zimna. Jego chowańcem jest zielona surykatka o 'orginalnym' imieniu 'Mała'

GG: 7487839

Poprawiłem, może byc?
 

fuckme

Nowicjusz
Dołączył
30 Styczeń 2006
Posty
240
Punkty reakcji
2
Wiek
36
Miasto
Bydgoszcz
Podajcie przykład z jakiejś sesji bo ciekawe.... chce zobaczyć jak to przebiega i może na następną się zapisze....
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
Zobacz sam tematy, które utworzyłem a w których BlizZ i G.F. -V. już grają.

Co do guminia - odezwę się do Ciebie jeszcze na gg i uzgodnimy parę szczegółów.
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
Guminio, oto parę (parę? ha!) rzeczy które rzuciły mi się w oczy po dokłądniejszej analizie Twojej postaci i które chciałbym, żebyś mimo wszystko zmienił:

> cóż... jesteś magiem. Samej profesji Karimona nie chciałbym zmieniać (jako że byłoby to de facto zmienienie całej postaci), jednak sposób w jaki gnom ZOSTAŁ magiem jest dla mnie kompletnie nie do przyjęcia. Dlaczego? Niedokładnie przeczytałeś info o świecie. Magia jest na Kontynencie zdominowana przez Szarych Magów. Przeczytaj też przygodę BlizZa ([prolog]) - dowiesz się, w jak podejrzliwy sposób zwykli ludzie traktują osoby posługujące się magią. Na kontynencie nie działa ŻADNA szkoła magii. Karimon mógł zostać "odkryty" i nauczany przez któregoś z Szarych (na zasadzie uczeń - mistrz), lub jakiegoś maga - renegata. Mógłby też być nie magiem, ale zaklinaczem (z talentem magicznym objawiającym się samoistnie, bez nauki). Z pewnością jednak nie chodził do Hogwartu :p.

> Śmierć ojca Karimona. Wysłałeś go na wojnę, ale nie powiedziałeś jaką. W grę wchodzi tylko Wielka Wojna (o której pisałem i która miała miejsce 61 lat przed wydarzeniami, któe będą miały miejsce w sesji). Jeśli dostał powołanie teraz (gdy gramy) - nie mógł zginąć, ponieważ wojna formalnie jeszcze nie wybuchła. Sytuację na Kontynencie wyobraź sobie jako Europę za czasów dojścia do władzy Hitlera. Agresywna polityka Akaby względem Louth, jakieś przygraniczne incydenty itp. Każdy wie, że wojna będzie - obie storny zbierają siły i tylko czekają na "iskrę".

> grałeś kiedyś w D&D 3 czy tylko TaL? Umiejętności, które wpisałeś nie są wzięte z żadnego znanego mi podręcznika do D&D :). Ale tu nie będę się mocno czepiał, bo wiemy co miałeś na myśli. Powinno wyglądać to tak: Broń egzotyczna (Miotacz VI), Wiedza (tajemna), Wiedza (astrologia), Wiedza (zioła), Czytanie i Pisanie, Alchemia, Rzemiosło (wytwarzanie broni, mechanizmów)

Napisz, na ile to co napisałem jest dla Ciebie do zaakceptowania. Jeśli nadal jesteś chętny do gry - coś się wymyśli :).
 
Status
Zamknięty.
Do góry