Studia państwowe? Studia prywatne?

amadx1

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2009
Posty
15
Punkty reakcji
0
Studia państwowe to większa renoma, ale trochę mniejsza elastyczność. Studia prywatne to większa nowoczesność, ale znów mniejsza renoma.

Nie wiem, które studia są lepsze? Gdzie się wybrać? Co wy byście wybrali?
 

Stassy

Nowicjusz
Dołączył
7 Wrzesień 2007
Posty
373
Punkty reakcji
1
Wiek
34
Miasto
z co 5 kinder niespodzianki
Studia prywatne to większa nowoczesność

Zależy co przez to rozumiesz. Nie do końca się z tym zgadzam. Mój brat studiował na uczelni prywatnej, ja studiuję na państwowej. Różnica polega na tym, że absolwenci uczelni prywatnych mogą mieć problemy przy robieniu mgr na innej uczelni czy w rekrutacji do pracy, a dodatkowo płacą za to ciężką kasę :]

Jeśli jesteś ambitny szukaj uczelni państwowej.
 
K

kinga_sc

Guest
uczelnie prywatne mają plusy: jeżeli mają certyfikaty MEN to są traktowane na równi z uczelnią państwową...


możesz uczyć się i zbierać doświadczenie, czego nie da sie na państwowych
 

albo_albo

Pan i Władca
Dołączył
20 Marzec 2009
Posty
2 757
Punkty reakcji
78
Wiek
43
Miasto
SKM Kraków
wszystkie studia powinny być prywatne a nie państwowe wtedy może by mniej magistrów debili wychodziło z uczelni bo jakby jeden głąb z drugim przeliczyli ile kasy trzeba wydać na kształcenie to by się 2 razy zastanowili nim by ją wydali .. w normalnym społeczeństwie ludzi pracujących, z wyższym wykształceniem powinno być 10% max 20% ale to już grubo naciągając...
 
K

kinga_sc

Guest
ja jestem na uczelni prywatnej ale została zakwalifikowana przez MEN do państwowych...


studia państwowe kojarzą mi się z codziennym opier.. się na wykładach, wiecznym alkoholizowaniu, biedzie i nic nie robieniu... uroki akademików

prywatne to prestiż, ludzie pracujący i chcący się uczyć, bo płaca za to!
 

Stassy

Nowicjusz
Dołączył
7 Wrzesień 2007
Posty
373
Punkty reakcji
1
Wiek
34
Miasto
z co 5 kinder niespodzianki